הכל על מדי עבודה בעיצוב אישי

ביגוד עבודה

ביגוד מקצועי ומדים מעוצבים וייצוגיים הינם חלק חשוב מסביבת תנאי העבודה, התורמים לנראות אחידה, נוחות מרבים עבור העובדים ומראה ייצוגי ומקצועי.

בגדי העבודה נועדו לשמש את העובדים השונים בתנאי היום-יום. כאן המקום לציין שבקרב חלק מהמגזרים במשק, חל חוק חובה לדמי ביגוד כתנאי סוציאלי. לדוגמא: חברות ניקיון , שמירה ואבטחה, אולמות אירועים הנכללים בחוק חובה זה. לכן, על המעביד חלה החובה לספק לעובדים את הביגוד או לחילופין, לדאוג להעניק להם תלושי קניית ביגוד והנעלה בחנויות.

 

סוגי בדים לבגדי עבודה

בגדי עבודה מיוצרים ממגוון סוגי בד. לכן, חשוב להתאים את סוג הבד לסוג העבודה. להלן כמה מסוגי הבד השכיחים בהם עושים שימוש להכנת בגדי עבודה:

  • בד דרייפיט – הבד מאופיין כמנדף זיעה ומאוורר, בעל טכנולוגיית אוורור מרבית של הזיעה מהגוף. כמו כן, הבד עשוי אריג נעים, שלא מורגש על הגוף ומצמצם את החיכוך של הבגד עם הגוף. הבד יכול להתאים לעבודה במקומות לא ממוזגים, אך לא מומלץ לעובדים העוסקים בסביבת אש גלויה מטעמי בטיחות. זאת משום שסוג בד זה מתלקח בקלות ולא בטיחותי לעבודה כזו.
  • בד 100% כותנה – בד נושם ומאוורר, מנדף זיעה ונעים במיוחד למגע. הבד מתאים לחולצות טריקו (טי שירט), ג'קטים לשפים וכן מכנסי שפים וכדומה. 
  • בד 50% כותנה 50% דיאולן: מתאים לחולצות פולו וגם לחולצות עם מראה אלגנט, עבור אנשים שעובדים במקומות ממוזגים. בד זה אינו דורש גיהוץ ונוטה להתקמט פחות מבד העשוי 100% כותנה.

 

בגדי עבודה – מדריך לרכישה

בין אם אתם מחפשים בגדי עבודה לעובדים שלכם או בין אם אתם מחפשים בגדי עבודה שישמשו אתכם, בעזרת המדריך הבא תוכלו לבחור בבגדים שישמשו את הלובשים אותם בצורה הטובה ביותר:

  • מדידת הבגדים – אחד מהאלמנטים החשובים בבחירת בגדי עבודה, הוא התאמת הביגוד לממדי הגוף של כל עובד ועובדת. רצוי להביט במידות המוצגות באתר החנות ממנה אתם עתידים לרכוש את הביגוד עבור העובדים וכן לשים לב מהי מידת הבגדים המוצגים על הדוגמן שלובש את הבגדים. רוב הפעמים יופיעו גם ממדי הגוף של הדוגמן, כך תוכלו להתאים בצורה הטובה ביותר את המידות של הביגוד בהתאם לממדי הגוף של כל עובד.
  • החלפת הבגדים – במקרים בהם לא היה ניתן למדוד את הבגדים לפני הרכישה, מומלץ לרכוש מחנות המאפשרת החלפה למידה אחרת. כך, גם במקרים בהם חלה טעות בבחירת המידה, תוכלו להחזיר את הבגדים ולהחליף למידה המתאימה  
  • התאמה לסוג העבודה – בחירת ביגוד עבודה מוכרחה להיות תואמת לסוג העבודה. במידה ומדובר בעובדי מטבח הנמצאים בסביבת אש גלויה, בגדי העבודה הם אלו שאמורים להגן עליהם ולאפשר להם עבודה בטוחה
  • עיצוב בגדי עבודה – על מנת להנות מנראות אחידה ומקצועית עבור כל העובדים שלכם, ניתן לעצב את בגדי העבודה ולהוסיף את הלוגו של בית העסק וכדומה, בעזרת רקמה על בגדי עבודה.
  • עמידות – בגדי העבודה מוכרחים להיות עשויים מבד עמיד לאורך זמן וגם לאחר כביסות רבות. 
  • שיקול כלכלי – בייחוד כאשר מדובר בהזמנה גדולה של בגדי עבודה, השיקול הכלכלי הינו אלמנט חשוב. שכן, על ידי השוואה של כמה הצעות מחיר שהוצעו מכמה חברות המספקות ביגוד עבודה, ניתן לחסוך סכום כספי לא מבוטל

Chefos – ביגוד מטבח מקצועי

אנו ב-Chefos, מתמחים בייצור ואספקת ביגוד מטבח מקצועי ואיכותי ביותר. הביגוד נעשה באמצעות בדים מיוחדים הנבחרים בקפידה מתוך מחשבה רבה, לא רק על סטייל אלא על נוחות בכל מצב, לשעות ארוכות של עבודה בסביבה חמה ואינטנסיבית או לעבודה נוחה, זריזה וקלילה.

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

טלפון – 050-226-3022

מייל – chefostlv@gmail.com

תפריט נגישות

Select your currency
Scroll to Top
גלילה למעלה