מדים לטבחים – המדריך המלא 

בגדי עבודה עבור טבחים

בשוק החופשי בישראל ישנו מגוון רחב של בתי עסק, ביניהם מסעדות רבות. בהתאם לכך, בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה ניכרת בביקוש לבגדי עבודה ובמיוחד ביגוד עבור העובדים במסעדות. ביגוד ייעודי למסעדות הינו תנאי הכרחי לנוחות העובדים, לנראות ייצוגית ואחידה. הביגוד למסעדות נועד על מנת לשמש את העובדים בעבודתם ביום-יום. כמו כן, ביגוד למסעדות המורכב ממכנס טבחים ייעודי, ג'קט טבחים וסינר מקצועי, נועד לשמור על בריאותם של העובדים, מתוך התחשבות בתנאי העבודה ובסביבה.

 

בחירת בגדי עבודה למסעדות

על מנת להפיק את המרב מבגדי העבודה שאתם רוכשים עבור העובדים שלכם, יש לזכור את הדברים הבאים לפני שרוכשים את הבגדים:

  • התאמה לסוג העבודה – בעת בחירת ביגוד לעובדים, יש לקחת בחשבון את המטרה של המדים. זאת על מנת להתאים באופן המדויק ביותר את סוג הביגוד לסוג העבודה בכל מסעדה. לצורך הדוגמא, במידה והטבחים עובדים בסמוך ללהבת אש גלויה מכירי הגז, יש לבחור בביגוד איכותי ועמיד שיגן על הטבח בזמן העבודה. 
  • סקר שוק – במידה ואתם רוצים לרכוש ביגוד למסעדות, חשוב להתחיל בסקר שוק מקיף. הסקר שתבצעו יאפשר לכם להכיר את האפשרויות הקיימות וכמובן את טווח המחירים המקובל. השיקול הכלכלי הופך למשמעותי יותר במקרים בהם נדרשים לרכוש כמות גדול של בגדים עבודה עבור טבחים.
  • חברה מקצועית ואיכותית – כמו בכל רכישת מוצר או שירות, חשוב מאוד לא להתפשר ולבחור אך ורק בחברה אמינה, בעלת מוניטין ומקצועית. בחירה כזו תבטיח לכם בגדים איכותיים ועמידים לאורך זמן.
  • ביגוד נוח ומתאים – על הבגד להיות נוח, עמיד, איכותי ומותאם באופן אישי לכל עובד. אך מעבר לנוחות, יש לזכור כי הביגוד צריך להעניק הגנה ככל הניתן מפני כוויות או חשיפה ישירה לעור של חומרי ניקוי חזקים.
  • בידול וייחודיות – עסקים רבים בוחרים כי העובדים שלהם ילבשו ביגוד מותאם וייחודי, שיבדיל אותם מעסקים מתחרים. ניתן לעשות זאת בעזרת הוספת הלוגו של העסק על גבי הבגדים. בגדים כאלה יוצרים גם תחושת שייכות למקום העבודה. 
  • יחס אישי ותודעת שירות – יש להעדיף חברה אשר דוגלת ביחס מקצועי, אישי ואמין. זאת משום שרכישת ביגוד עבודה למטבחים אינה רכישה חד פעמית. שכן, במידה ויכנסו עובדים חדשים או במידה ומלאי הבגדים כבר יצא מכלל שימוש, תידרשו לבצע רכישה נוספת. על כן, יש לבחור בחברה המעניקה יחס אישי ומקצועי. 
  • בגדים מקצועיים – על הבגדים להיות ברמת גימור גבוהה במיוחד, מבד איכותי ועמיד. זאת על מנת שלא יהיה צורך להחליף את הבגדים לעיתים תכופות.
  • התייעצו עם חברה מקצועית – במידה ואינכם יודעים כיצד לבחור באופן המדויק ביותר את הביגוד עבור העובדים שלכם, או שאתם מתקשים לבחור את סוג הביגוד המתאים ביותר, מומלץ לפנות לחברה מקצועית שמתמחה בכך ויכולה לספק לכם גם ייעוץ וגם ליווי לאורך כל הדרך, עד למציאת המוצר הטוב ביותר עבורכם.

Chefos –  מדים לטבחים

אנו ב-Chefos, מתמחים בייצור ואספקת ביגוד מטבח מקצועי ואיכותי ביותר. הביגוד נעשה באמצעות בדים מיוחדים הנבחרים בקפידה מתוך מחשבה רבה, לא רק על סטייל אלא על נוחות בכל מצב, לשעות ארוכות של עבודה בסביבה חמה ואינטנסיבית או לעבודה נוחה, זריזה וקלילה.

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

טלפון – 050-226-3022

מייל – chefostlv@gmail.com

 

תפריט נגישות

Select your currency
Scroll to Top
גלילה למעלה