סינרים בעיצוב אישי – מידע שחשוב לדעת

סינר בעיצוב אישי
כל שף מקצועי או טבח בתחילת דרכו מחזיק ברשותו בסינר עבודה מקצועי. הסינר יכול להיות שלם, המתחיל מאזור החזה עד לאזור הברכיים, או חצי סינר שממוקם באזור המותניים. כיום, בעלי מסעדות רבים בוחרים לרכוש סינרים למטבח בעיצוב אישי, שעל גביהם ישולבו לוגו המסעדה או כיתוב לבחירתם.

סינר בישול עם תמונה – הבחירה המושלמת 

כל מי שמבלה שעות רבות בעבודה במטבחים מקצועיים, יודע שישנם כמה סיכונים למקצוע, אחד העיקריים בהם הוא נזקים אפשריים לבגדים. לדוגמא: חורים בבגדי העבודה כתוצאה מחשיפה לחום גבוה, כתמים ממוצרי מזון שונים, כתמי לחות וזיעה ועוד. לכן, סינר טבחים מקצועי הוא מוצר חיוני במיוחד. הסינר שומר על בגדי העבודה במיטבם, מאפשר אחידות וייצוגיות של צוות הטבחים ויכול לשמש כמתנה ממותגת אידיאלית עבור חובבי אוכל ובישול. במידה וחשבתם לחלק סינרים ממותגים במתנה עבור כל מטרה, או במידה ואתם מנהלים עסק בענף המזון והמסעדות ותרצו לעצב מדי עבודה ייצוגיים, הדפסה על גבי הסינרים זו בחירה מעולה.

 

סינר מטבח עם הדפסה – דגשים

כדי שהטבחים יוכלו לעבוד בנוחות וביעילות עם הסינר, חשוב לזכור את הדגשים הבאים:

  • בטיחות – הסינר אמור להיות כחלק מביגוד הטבחים שמהווה הגנה לטבחים. במטבחים רבים עובדים הטבחים בסביבת אש גלויה או נחשפים לחומרי ניקוי חזקים ועל כן, הביגוד אמור להגן ומנוע פציעות וכוויות שונות.
  • מידות – על מנת שהעובדים יוכלו לעבוד בצורה נוחה וחופשית, מבלי שהסינר יגרום להם לתחושת אי נוחות במהלך העבודה, יש לבחור במידות סינרים התואמות לממדי הגוף של כל טבח. שכן, סינר גדול מדי יהיה מסורבל עבור הטבחים ואילו סינר קטן מדי יגרום לתחושה אי נוחות
  • עמידות הסינר וההדפסה – את עמידות הסינר יש לחלק לשניים: עמידות הסינר ועמידות ההדפסה.
  • עמידות הסינר – על הסינר להיות עשוי מבד איכותי וחזק, העמיד הן מפני חשיפה למים וחומרי ניקוי חזקים והן מפני כביסות רבות
  • עמידות ההדפס – כדי שהסינרים יהיו עם נראות מכובדת ורצינית, כאשר ההדפס שבחרתם שיתנוסס על הסינר ישאר לאורך זמן, יש לבחור בחברה המתמחה בהדפסים עם גבי סינרים ומסוגלת לספק שירותי הדפסה איכותי, שיישאר על גבי הסינר ולא ידהה במהירות
  • מחיר – במיוחד עבור מי שמנהל מטבח עם טבחים רבים, כדאי לערוך סקר שוק ולהשוות בין כמה הצעות מחיר שהוצעו עבור אותו מוצר. יש לציין כי לא מומלץ להחליט רק מתוך שיקול כלכלי, אלא יש לקחת בחשבון את המשתנים הנוספים שמובאים ברשימה הנ"ל.

 

סינר עם כיתוב – יתרונות

הדפסה על סינר מקנה לכם ולעובדים שלכם את היתרונות הבאים:

  • נראות אחידה ומקצועית – נראות העובדים מהווה חלק חשוב ביותר ברושם שהעסק משדר. לדוגמא, על מנת שהמסעדה תיצור רושם מקצועי ויוקרתי, יש לדאוג שכל העובדים יהיו עם ביגוד אחיד ורשמי. כדי לשדרג את הנראות של העובדים, ניתן לרכוש סינר עם הדפסה של שם העסק או שמו של כל טבח.
  • סדר – במיוחד במטבחים גדולים עם מספר גדול של טבחים, החשיבות בסדר בביגוד העובדים גדולה ביותר. על מנת שכל עובד יוכל לשמור על הביגוד שלו בצורה טובה, ניתן להדפיס את השם של כל עובד על גבי הביגוד שהוא מקבל. כך לדוגמא, כאשר כל עובד קיבל סינר עם השם שלו מודפס עליו, הוא ירגיש מחויבות לשמור על הסינר שלו בצורה טובה יותר.
  • חיבור לבית העסק – סינר עם הקדשה מיוחדת עבור כל עובד, מסוגל לחזק את החיבור של העובדים למקום העבודה. הרי כל בעל עסק רוצה שהעובדים שלו ירגישו את המחויבות והנאמנות לעסק, זאת משום שעובדים שחשים תחושת מחויבות ונאמנות למקום העבודה, עובדים ביותר יעילות ורצינות.

 

Chefos – סינר מודפס-מחיר משתלם

אנו ב-Chefos, מתמחים בייצור ואספקת ביגוד מטבח מקצועי ואיכותי ביותר. הביגוד נעשה באמצעות בדים מיוחדים הנבחרים בקפידה מתוך מחשבה רבה, לא רק על סטייל אלא על נוחות בכל מצב, לשעות ארוכות של עבודה בסביבה חמה ואינטנסיבית או לעבודה נוחה, זריזה וקלילה. כמו כן, במידה ותרצו לשלב כיתוב או תמונה על גבי הסינרים, תוכלו לקבל את המענה המקצועי והאיכותי ביותר אצלנו במחירים אטרקטיביים במיוחד. 

לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר:

טלפון – 050-226-3022

מייל – chefostlv@gmail.com

 

תפריט נגישות

Select your currency
Scroll to Top
גלילה למעלה